Geplaatst door Rick Teunissen | 29 oktober 2019

Heb je de verschillende voordelen van online werkplekken op een rijtje gezet en ben je van plan om over te stappen? In deze blog lees je hoe overstappen in zijn werk gaat en wat je kunt verwachten.

Snelle inventarisatie

Om jou een goed beeld te kunnen geven van de mogelijkheden die online werkplekken bieden, doen we allereerst een snelle inventarisatie. We stellen je vragen over de bedrijfsprocessen, je huidige software en hardware en alles wat verder van belang is. Vervolgens maken we op basis hiervan een concept offerte, zodat je een globaal overzicht van de kosten krijgt.

Uitgebreide inventarisatie

Wanneer jij je kunt vinden in het conceptvoorstel, maken we een afspraak voor een uitgebreide inventarisatie. Dit is een belangrijke stap. We gaan dieper in op je bedrijfsvoering en op het wensenpakket en we bekijken welke data moeten worden overgezet. Als we dit allemaal helder hebben, bespreken we de mogelijkheden die we zien om – tegelijk met de migratie – jullie bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Na deze uitgebreide inventarisatie ontvang je een definitieve offerte. Daarin zijn de eenmalige kosten van de migratie opgenomen en de vaste maandelijkse kosten voor de online werkplekken.

Migratie

Overstappen naar een nieuw systeem bezorgt veel bedrijven kopzorgen. Wij begrijpen goed hoe belangrijk een soepele overgang is en bereiden alles daarom tot in de puntjes voor. Het overzetten van de data en het inrichten van de werkplekken is slechts één deel van de migratie. Wij vinden het ook belangrijk om training en nazorg te geven.

Training

De training wordt in dagdelen gegeven. Aan alle nieuwe gebruikers of aan een aantal key users; dat bepaal je zelf. Na de training zijn je medewerkers op de hoogte van de nieuwe manier van werken en van de mogelijkheden die het pakket biedt.

Nazorg

Vaak komen er na de migratie nog wat kleinigheidjes boven water. Bijvoorbeeld een printer die moet worden aangesloten of een medewerker die toch andere rechten nodig heeft. Voor deze nazorg zijn we direct beschikbaar, zodat jullie zo snel mogelijk beschikken over alle benodigde functionaliteiten.

Service & support

Na de migratie blijven we betrokken. In het abonnement dat je hebt afgesloten is service & support opgenomen. Dat betekent dat je ons altijd kunt bellen bij onverwachte problemen of vragen die opkomen.

Het is ons doel dat de online werkplekken gemak bieden op alle fronten: lagere kosten, hogere beveiliging- en privacy standaarden, directe ondersteuning en soepele bedrijfsprocessen.

Ben jij al klaar om over te stappen?

Laat het ons weten!

Heb je nog vragen?

Stel ze hieronder of neem direct contact met ons op.

Overzicht Naar online werkplekken

Reageer op dit bericht

Vragen n.a.v. dit bericht? Stuur ons gerust een reactie, vraag of opmerking!

Direct starten

Vul je gegevens hieronder in zodat we je kunnen benaderen voor meer informatie.

Over Jebedrijfonline.nl

Jouw bedrijf optimaal laten presteren door succesvolle inzet van IT, dat is ons doel. Slimmer werken, productiever zijn en problemen voorkomen in plaats van genezen. Dat is wat ons drijft.

Over ons

Contactgegevens

Adres
Fokkerstraat 28
3905 KV Veenendaal
Route berekenen

Contact
info@jebedrijfonline.nl
0318 565 100

Bereikbaarheid
Van maandag t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00 uur

Surface PC

Wil je snel aan de slag?

Dat snappen we! Niets vervelender als niet werkende ICT-oplossingen. Wij streven naar een snelle, geruisloze migratie zonder poespas.

Wil je hier meer over weten? Regel het direct of maak een keuze uit onze paketten.

Direct regelenKies uw pakket

Benieuwd naar de prijs

Succesvol op een online werkplek

Wij gaan voor je aan de slag

Laat ons je gegevens weten zodat we je kunnen benaderen. Wij nemen contact met je op en komen vervolgens met een goed voorstel die past bij jouw wensen.